A Paksi Közlekedési Kft. 2022 harmadik negyedévében minőségirányítási rendszert vezetett be abból a célból, hogy az általunk nyújtott szolgáltatás kiemelkedő minőségét megőrizzük és még tovább fejlesszük. A Társaság minőségirányítási rendszerében deklarált minőségpolitika legfontosabb célkitűzése, hogy olyan szolgáltatást biztosítsunk, amely a paksi menetrend szerinti autóbusz-közlekedést igénybevevő utasok minél szélesebb körének elégedettségét vívja ki. Ennek elérését szolgálja többek között a jól megjegyezhető, átlátható, ütemes és integrált menetrend, a különböző településrészek között biztosított kapcsolódás, valamint a helyi személyszállítási igények egyre szélesebb körben történő kielégítése.
Dokumentumok
Minőségirányítási rendszertanúsítvány
A Paksi Közlekedési Korlátolt Felelősségű Társaság ISO 9001:2015 szabvány szerinti, érvényben lévő minőségirányítási rendszertanúsítványa:

Minőségpolitikai nyilatkozat
A Paksi Közlekedési Korlátolt Felelősségű Társaság érvényben lévő minőségpolitikai nyilatkozata:
