A Paksi Közlekedési Kft. 2022 harmadik negyedévében minőségirányítási rendszert vezetett be abból a célból, hogy az általunk nyújtott szolgáltatás kiemelkedő minőségét megőrizzük és még tovább fejlesszük. A Társaság minőségirányítási rendszerében deklarált minőségpolitika legfontosabb célkitűzése, hogy olyan szolgáltatást biztosítsunk, amely a paksi menetrend szerinti autóbusz-közlekedést igénybevevő utasok minél szélesebb körének elégedettségét vívja ki. Ennek elérését szolgálja többek között a jól megjegyezhető, átlátható, ütemes és integrált menetrend, a különböző településrészek között biztosított kapcsolódás, valamint a helyi személyszállítási igények egyre szélesebb körben történő kielégítése.
Dokumentumok
Minőségirányítási rendszertanúsítvány
A Paksi Közlekedési Korlátolt Felelősségű Társaság ISO 9001:2015 szabvány szerinti, érvényben lévő minőségirányítási rendszertanúsítványa:
![tanusitvany_MIR_magyar_HU20499-22_2022-09-19 Rendszertanúsítvány](https://paksbusz.hu/wp-content/uploads/2022/10/tanusitvany_MIR_magyar_HU20499-22_2022-09-19.jpg)
Minőségpolitikai nyilatkozat
A Paksi Közlekedési Korlátolt Felelősségű Társaság érvényben lévő minőségpolitikai nyilatkozata:
![Minőségpolitikai nyilatkozat v2024.03.27 Minőségpolitikai nyilatkozat v2024.03.27](https://paksbusz.hu/wp-content/uploads/2024/07/doc04760020240722133222_001-scaled.jpg)